חברת פמי חגגה את החזרה לחיים החברתיים במסיבה מיוחדת ומושקעת לכל עובדיה. על העובדים, השירותים ותחומי הפעילות של פמי – בכתבה שלפניכם

 

המציאות במערכת הבריאות, עם התפשטות הקורונה בישראל במרץ 2020, אינה פשוטה בלשון המעטה. סגרים, בידוד חברתי, ועומס על הצוותים הרפואיים ממחישים זאת. מי שהיתה ערה לשינוי בזמן אמת היא חברת פמי, שעיקר עיסוקה הוא במתן שירותים רפואיים מתקדמים בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך באמצעות רפואה מרחוק ורפואה היברידית.

מנכ״לית החברה, אטל מולכו, בחרה לציין את ההישגים של פמי על רקע שינוי המציאות הרפואית, באירוע חגיגי גדול ונוצץ, אליו הוזמנו 1,300 עובדים ועובדות החברה. היתה זו הזדמנות ראשונה עבורם להתקבץ ולחגוג יחד לאחר כמעט שנתיים במהלכן עסקו בקידום מערכת הבריאות מתוך תחושת אמיתית של שליחות ציבורית.

 

מנכ"לית פמי, אטל מולכו: "האתגר הוא לקדם את מהפכת הבריאות הדיגיטלית"

 

במסגרת האירוע המרגש התארחו עובדי ומנהלי חברת פמי ושותפיהם הקרובים והנאמנים. מנכ"לית פמי, אטל מולכו, הודתה לעובדים ולשותפים שמייצגים את החברה וערכיה ומסייעים לה להפוך לחברת שירותי הבריאות והטכנולוגיה המובילה בישראל.

האירוע המרגש שנקרא Beats of Life כלל מופע אור-קולי קצבי ומפתיע, מופעים של מיטב האמנים בארץ, אוכל מגוון ואיכותי, שתייה וכמובן גם מסיבה וריקודים.

אחרי תקופה מאתגרת של לקיחת אחריות אישית ולאומית, פמי מיצבה את עצמה כחברה מובילה בישראל המעניקה שירותי רפואה מתקדמים וטכנולוגיים, 360 מעלות, עם 30 שנות ניסיון ומעל ל-1,300 עובדים מקצועיים ומסורים ו-5,000 שותפים עסקיים.

חברת פמי מעניקה ללקוחותיה הנאמנים טיפול איכותי ומתקדם, 24/7, עם מעל למיליון ייעוצים רפואיים בשנה עבור למעלה מחמישה מיליון לקוחות באמצעות טלמדיסין. בזכות חדשנות טכנולוגית ופתרונות יצירתיים מתקדמים, פמי מצליחה להגיע למטופלים רבים יותר ולהעניק להם טיפול רפואי מקצועי, ללא פשרות, ולקדם את מהפכת הבריאות הדיגיטלית הנחוצה כל כך לישראל.

אטל מולכו החמיאה בדבריה לעובדי פמי, בעיקר על המקצועיות, המחויבות, תחושת השליחות, המסירות האינסופית, היצירתיות, הכבוד ההדדי והאכפתיות. הצירוף של כל התכונות הללו הפך, בעיניה, את הבלתי אפשרי לאפשרי. גם בעתיד צופה אטל מולכו שחברת פמי תמשיך לקדם את מהפכת הבריאות הדיגיטלית המתקדמת, לדבריה, זהו האתגר המרכזי העומד בפני החברה, וזה יקרה בזכות התשוקה, המסירות והרצון לתרום לחברה ולקהילה, תוך הקפדה על יוזמה, חדשנות ויצירתיות ומתן שירותי רפואה איכותיים יותר לכלל הציבור מבלי להתפשר על המקצועיות.

 

פמי חוגגת: בחזרה לחיים

אלו שירותים טכנולוגיים מספקת חברת פמי?

 

שירותי חברת פמי כוללים שירותי רפואה מרחוק המנוהלים באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת. הפלטפורמה מספקת ניהול תורים חכם בזמינות גבוהה – לאמור, המטופלים מקבלים התראה כאשר תורם מגיע, המערכת יודעת לצלצל באופן עצמאי, לתזכר ואף להציע למטופלים הקדמת תור אם מתפנה תור קודם לכן. השירותים יכולים להתקבל מכל מקום ובכל שעה, הכל בהתאם לנוחות המטפלים והמטופלים כאחד. זאת ועוד, הפלטפורמה מאפשרת ניהול תיק מטופל גם במקרים סבוכים שבהם השירותים המוצעים מספקים מטפלים שונים במספר דיסציפלינות או כאשר יש צורך בשמירה על רצף טיפולי לאחר החלפת מטפלים.

חברת פמי מספקת לא רק טכנולוגיה, אלא גם מעמידה הון אנושי שמהווה את הנדבך המשלים לשירותים הרפואיים: מיטב הרופאים המומחים וצוות רפואי ופרא-רפואי מקצועיים שמאיישים את הצד השני של הקו ויודעים להפוך את הטכנולוגי לאישי.

מוקדים 24/7 לקביעת תורים משלימים את השירות עם מענה זמין ומהיר למטופלים הנהנים משירותי ייעוץ, למשל, ברפואת מומחים תוך שלושה ימים – זמן המתנה קצר במיוחד בהשוואה לקביעת תורים רגילים דרך קופות החולים הפנויים לאחר שבועות ואף חודשים ארוכים.

 

תחומי הפעילות המרכזיים של פמי:

שירותי הרפואה הבולטים של פמי הם רופא אונליין בתחומים רבים, כגון: רפואה ראשונית, רפואת ילדים ומשפחה, רפואת עור, אורטופדיה, אורולוגיה, גסטרואנטרולוגיה ועוד. שירותים אלה מנגישים את האפשרות לקבל ייעוץ רפואי זמין ומהיר בכל חלקי הארץ ללא פקקים, או עמידה בתור, בזמנים נוחים ומכל מקום.

הביקוש לשירותים רפואיים מרחוק גבר עוד לפני תקופת הקורונה. חברת פמי ביטוי הייתה אחת החלוצות להקים מערך רפואה אונליין, זמין וחדשני ולהעמיד לרשות חברות הביטוח פלטפורמה טכנולוגית הנקראת UMANO המספקת שירותי רפואה מרחוק ומנהלת אותם.

השירות שמוענק לצרכן הוא מקצה לקצה – ניתן לקבוע תור לרופא דרך המערכת, לקבל תזכורת כשהתור מתקרב ואפילו לקבל התראה במקרה שהתפנה תור מוקדם יותר.

המערכת מאפשרת לשלוח מידע, מסמכים וצילומים לרופא לפני הפגישה, לבצע פגישה וירטואלית עם רופא באמצעות שיחת טלפון או וידאו.

לאחר המפגש, הרופא כותב סיכום ושולח אותך דרך המערכת לתיק הרפואי של המטופל וגם למטופל עצמו.

בנוסף, שירותים כמו הנפקת מרשמים המגיעים אוטומטית לבית המרקחת, קביעת תור המשך, העברת מידע רפואי באופן אוטומטי למרפאה דרך הפלטפורמה, ועוד שירותים מתקדמים.

לאחרונה פמי ביטוח אף מכרה את פלטפורמת UMANO לאנגליה במטרה להטמיע גם שם רפואה מתקדמת ואיכותית אונליין.

חברת פמי הקימה מערך לרפואה כללית מונעת ולרפואת שיניים בבתי הספר. בנוסף, תלמידים זוכים לחיסונים ולבדיקות מעקב תקופתיות, וכן להדרכה ולפעילויות חינוכיות בנושאי רפואה מונעת.

פמי גם לוקחת חלק בפרויקט הנגשת מידע וייעוץ בנושא קבלת ומימוש זכויות רפואיות, מפעילה מוקדי טיפת חלב לליווי, הדרכה וקבלת ייעוץ בנושאי התפתחות הילד, הנקה והכנה ללידה, ומספקת שירותים רפואיים לבני הגיל השלישי.

תחום אחר שפמי מתמקדת בו הוא הרפואה המשלימה והמונעת, כדוגמת תזונה קלינית, אורח חיים בריא ופיזיותרפיה. כל אלה ועוד נגישים הן באמצעות טלמדיסין והן דרך טיפולים בבית הלקוח. חברת פמי אף מפעילה יחידה לטיפול ביתי שמעניקה טיפולים היברידיים המורכבים מאשפוז ביתי, ליווי, שיקום אורתופדי ונוירולוגי בבית המטופל ועוד.

מנכ"לית פמי, אטל מולכו :"חברת פמי תמשיך לחדש, להפתיע וליצור אימפקט ממשי, ביחד, ביצירתיות וללא פשרות, במטרה לקדם את מהפכת הבריאות הדיגיטלית, ולהיות קשובים ונכונים לכל אתגר עתידי".

כתבות נוספות

הכירו את מיכאל דוד, מנהל רכש לוגיסטיקה וקשרי חוץ

הכירו את מיכאל דוד, מנהל רכש לוגיסטיקה וקשרי חוץ

יממה אחת מתוך 84: ערב סגרירי במיוחד, הכוחות בשטח נערכים לשלב האחרון בכיבוש מחנה הפליטים ג'באליה, השלב שלאחריו נשיג שליטה מוחלטת בצפון הרצועה. שלושה ימים אחורה מתוכננים בקפידה נתיבי המסע של הלוחמים. בדרך, צפויים לפגוש אותם עשרות פירים ובתים ממולכדים לצד מחבלים,…

קראו עוד
הכירו את בועז אברהמי, מנהל פעילות רפואה בצה"ל

הכירו את בועז אברהמי, מנהל פעילות רפואה בצה"ל

07.10 יום שבת, השעה 6:30 בבוקר. התעוררתי מרעש מחריש אוזניים, הדומה לקריאת שעון מעורר בצורה שלא פסקה. ברגע הראשון, חשבתי שלא נדרש לקשר את זה למשהו מיוחד - אני נמצא בחופשת עסקים באתונה. אחזתי בטלפון הנייד שלי והבנתי כי זו התראת צבע אדום. בתקווה שמדובר בטעות או שגיאה,...

קראו עוד

מחפשים פתרון לארגון שלכם?

המומחים של Femi בעלי ניסיון רב שנים בהתאמת שירותי רפואה משולבי טכנולוגיה פר לקוח, הקמת מערכים ותמיכה מלאה בזמנים קצרים, התייעצו איתם עוד היום להתאמת הפתרון האידיאלי עבורכם

נותני שירות לאיזור האישי